Gadis Dinodai Ayahnya Hingga Hamil Tidak Rela Laporkan Kes Kerana Mencintai Ayahnya..

Seorang lelaki dihukum penjara seumur hidup selepas menjadi bapa kepada anak  perempuannya sendiri yang dia ro-gol berulang kali sejak usia anaknya 10 tahun. 

Lelaki itu yang tidak boleh dinamakan atas sebab-sebab undang-undang, telah diberikan hukuman penjara seumur hidup selepas dipersetujui hakim di Derby Crown Mahkamah kerana penderaan seksual kepada anaknya. 

Perbuatan beliau terdedah apabila anaknya mendapat rawatan ketika dia berusia belasan tahun.

Gadis ini melihat ayahnya sedang dibawa dari kandang tertuduh.Lantas, gadis itu berlari ke arah ayahnya, berteriak : 'I love you dan lepaskan dia.'

Terdahulu mahkamah mendengar bagaimana bapanya telah menjadi penjaga utama beliau selama bertahun-tahun dan mula merog-ol ketika dia berasa marah. 

Walaupun berjanji untuk menghentikan perbuatannya itu, lelaki itu dijatuhkan hukuman juga kerana telah menodai anaknya sehingga dia mengandung. 


Sebelum itu, Dalam usaha untuk menggugurkan kehamilan anaknya, ayahnya pernah menggalakkan anaknya untuk terus kick boxing, berkata kepada mahkamah.

Akhirnya, apabila gadis itu enggan untuk memberitahu pihak berkuasa yang bapa bayi itu adalah ayahnya.Mahkamah mengarahkan ujian paterniti. 

Pasangan itu melarikan diri tetapi telah ditangkap oleh polis.

Memberikan keterangan gadis itu memberitahu bagaimana dia terlalu takut untuk melaporkan ayahnya kepada polis dan masih mencintai ayahnya.

'Perbuatan ayahnya telah membawanya kearah jalan yang salah dan telah memusnahkan zaman kanak-kanak biasa dan tahun-tahun remaja yang semua orang berhak, "kata beliau dalam satu kenyataan. 

'Saya takut kepada akibat pendedahan kerana saya suka ayah saya.'

'Aku tahu apa yang dia lakukan adalah salah, tetapi saya membesar dengan ayah saya di sisi saya.'

'Saya hanya mahu dia untuk mendapatkan bantuan untuk membuat dia lebih baik tetapi malangnya yang tidak pernah berlaku dan ia telah datang untuk ini.

Sumber : http://www.dailymail.co.uk


Post a Comment