Whatsapp Ibu Yang Sangat Mengejutkan !


Bagi admin apa yang di'whatsapp' kan ibu ini kepada suaminya atau untuk anaknya satu yang mengejutkan !

Untuk pengetahuan gambar ini viral di facebook OK !

Apa taknya ?

Lihat perkataan yang digunakan itu!!

'Aleuto'.

Admin tak nak lah bagitahu apa maksudnya.

Tapi admin percaya korang yang muda remaja ni tahu apa maksudnya.



p/s : Macam mana mak dia boleh tahu perkataan itu ?? Mungkin pengaruh fb jugak ni.Hurm.


Post a Comment