Kecik Kecik Dah Pandai 'Malam Pertama' !

Bila keluar artikel macam ni mesti ada orang cakap kenapa nak aibkan sipolan sipolan.

Bila tidak keluar cerita tak tahu apa yang berlaku sekarang.

Rasa risau semakin menebal jika kita adalah ibu bapa kepada anak anak.

Cukupkah kita pantau aktiviti aktiviti harian mereka ?

Kemana mereka pergi ?

Dengan siapa mereka bergaul?

Bukan menyekat atau mengongkong,tapi ambil berat.

Sekarang ni dunia tanpa sempadan,dalam bilik pun boleh buat aib diri sendiri.


Berbalik kepada kes ni, Nampak tak masih mentah lagi.

Tengok komen Facebook tu ??

Ayat,kalah orang dewasa.



Post a Comment